سبک پوشیدن

۹ ترند جذاب برای فصل پاییز امسال

فصل پاییز فرا رسیده است و وقت آن است که لباس‌های جذابتان را برای هوای سرد از چمدان در بیاورید. به احتمال زیاد، تعداد زیادی از شما به نیمه‌ی دوم سال علاقه‌ی بیشتری دارید؛ زیرا می‌توانید استایل‌های شیک‌تر و متنوع‌تری داشته باشید و از ظاهر خود لذت ببرید. در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه شوید تا با ۹ ترند جذاب که در پاییز و زمستان امسال ترند هستند آشنا شوید.

۱. پیراهن جلو باز

پیراهن‌های جلو باز به طور کلی یکی از آیتم‌های اصلی و ضروری برای هر کمد لباسی هستند. فرقی نمی‌کند که پیراهن جلو باز شما سفید است، راه راه و طرح‌دار است و یا به رنگ‌های پاستلی است؛ در هر صورت برای استایل‌های مختلف می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • چگونه پیراهن جلو باز را بپوشیم؟

از پیراهن‌های جلو باز هم می‌توانید به عنوان یک مانتو و هم به عنوان یک بلوز استفاده کنید. اگر می‌خواهید آن را به عنوان یک مانتو بپوشید، می‌توانید در زیر آن یک تیشرت و یا نیم‌تنه بپوشید. همچنین می‌‌توانید یک پیراهن جلو باز پوشیده و روی آن یک ژاکت یا کت بپوشید. اگر پیراهن جلو بازی که انتخاب می‌کنید بسیار گشاد و اورسایز است، از یک کمربند روی لباستان استفاده کنید و جذابیت بیشتری به استایلتان بدهید.

۲. شلوار پارچه‌ای

احتمالا همه‌ی شما به این نتیجه رسیده اید که پوشیدن شلوارهای جین برای ساعت‌های طولانی در روز ممکن است بسیار خسته کننده باشد. شلوارهای راحتی و اسلش گزینه‌ی بسیار مناسبی برای جایگزین کردن شلوارهای جین در هوای سرد هستند، اما ممکن است مناسب همه‌ی موقعیت‌ها نباشند. یکی از ترندهای امسال شلوارهای پارچه‌ای هستند که راحتی بیشتری نسبت به شلوارهای جین برای پاهای شما فراهم می‌کنند و از آن جایی که مدل‌های متنوع زیادی دارند، برای استایل‌های مختلف از جمله استایل کاری مناسب خواهند بود.

  • چگونه شلوار پارچه‌ای را بپوشیم؟

شلوارهای پارچه‌ای را ممکن است در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ببینید که هم برای استایل‌های رسمی مناسب هستند و هم کژوال و روزانه. بنابراین شما می‌توانید آن‌ها را با آیتم‌های مختلفی ست کرده و استایل منحصربه‌فردی داشته باشید. برای مثال، برای یک استایل کژوال می‌توانید آن را به همراه یک تیشرت طرح‌دار، بافت جلو باز و یک جفت کتانی بپوشید و برای یک استایل رسمی می‌توانید یک کت بارانی بلند یا پالتو به همراه یک جفت کفش پاشنه بلند همراه آن بپوشید و استایلی شیک داشته باشید.

۳. لباس ست و هم‌رنگ

اگرچه استایل لباس‌های ست، ترند جدیدی نیست اما نمی‌توانیم شکایتی از این موضوع داشته باشیم. لباس‌های ست را به راحتی می‌توان با آیتم‌ها و اکسسوری‌های مختلف ترکیب کرد. در این استایل‌ها با انتخاب درست اکسسوری‌ها، می‌توانید به ظاهرتان درخشش و جذابیت بیشتری بخشید.

  • چگونه لباس ست بپوشیم؟

در این استایل، لباس سومی که به استایلتان اضافه می‌کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا نمای زیادی به استایل شما می‌دهد. بنابراین اگر یک کت و شلوار ست و هم‌رنگ می‌پوشید، بهتر است که لباسی را زیر کت یا مانتوی خود بپوشید که رنگ متضاد و همچنین مکملی با رنگ کت و شلوارتان داشته باشد. همچنین می‌توانید از یک لباس هم‌رنگ هم استفاده کنید و استایلی مونوکروم و خاص داشته باشید. حتما از اکسسوری‌ها برای تکمیل کردن استایلتان استفاده کنید.

۴. طرح چهارخانه

طرح چهارخانه تقریبا هرسال جز ترندهای مد و فشن است. در واقع طرح چهارخانه جز طرح‌هایی محسوب می‌شود که هرگز از مد خارج نمی‌شود و شما در هر فصلی می‌توانید به نحوی آن را ست کرده و استایل جذابی داشته باشید.

  • چگونه طرح چهارخانه را بپوشیم؟

طرح‌های چهارخانه به راحتی قابل ست کردن هستند زیرا در هر طرح چهارخانه حداقل دو یا سه رنگ مختلف وجود دارد و شما می‌توانید آیتم‌های دیگر استایلتان را با آن‌ها هماهنگ کنید. شلوار، دامن، ژاکت و پیراهن‌های چهارخانه گزینه‌های خوبی برای پاییز امسال خواهند بود. در استایل‌های کژوال و اسپرت از شلوار جین، یک جفت کتانی و یا نیم بوت استفاده کنید. شاید فکر کنید طرح‌های چهارخانه مناسب استایل رسمی نیستند، اما اگر طرح‌های مختلف چهارخانه را بشناسید می‌توانید مدل مناسب برای استایل‌های کاری و رسمی را نیز پیدا کنید.

۵. تیشرت و لباس با طرح‌های گرافیکی

شاید برخی از افراد تیشرت‌ها و لباس‌هایی که نوشته‌ها و طرح‌های گرافیکی دارند را مخصوص به نوجوانان بدانند، اما شعار اصلی ما این است که خودتان را برای پوشیدن و امتحان کردن لباس‌های جدید، پیر فرض نکنید. همچنین در برخی مواقع لباس‌هایی که طرح‌های گرافیکی دارند، به شما این اجازه را می‌دهند تا بدون بحث کردن مفهوم و یا شعاری را برای دیگران بازگو کنید.

  • چگونه لباس با طرح گرافیکی بپوشیم؟

این مدل لباس‌ها به راحتی قابل ست شدن هستند و شما می‌توانید استایل‌های مختلفی با آن‌ها داشته باشید. برای مثال ترکیب کردن یک تیشرت با طرح گرافیکی به همراه یک دامن، توجه‌ها را به سمت شما جلب خواهد کرد. از طرفی دیگر، شما می‌توانید یک سویشرت یا هودی طرح‌دار را به همراه شلوار جین و یک جفت کتانی بپوشید و استایلی کژوال و جذاب داشته باشید.

۶. رنگ‌های روشن و پاستلی

هنگامی که هوا زودتر تاریک می‌شود و کم کم باد سرد شروع به وزیدن می‌کند، به احتمال زیاد بیشتر افراد وسوسه می‌شوند تا رنگ‌های تیره بپوشند، اما امسال رنگ‌های روشن، پاستلی و همچنین رنگ‌های براق جز ترندها هستند و باید بدانید که این رنگ‌ها بسیار جذاب بوده و ظاهر شادابی به شما خواهند داد.

  • چگونه در پاییز و زمستان رنگ‌های روشن بپوشیم؟

رنگ‌های روشن را هم می‌توانید باهم ترکیب کنید و استایلی رنگارنگ و زیبا داشته باشید و هم می‌توانید لباس‌هایتان را تک رنگ و متضاد انتخاب کرده و یک آیتم را با رنگ روشن انتخاب کنید؛ این گونه لباس رنگی شما بیشتر به چشم خواهد آمد.

۷. لباس چرمی

لباس‌های چرمی جز لباس‌هایی هستند که هر زمانی می‌توانید آن‌ها را بپوشید و هرگز از مد خارج نمی‌شوند. شما به راحتی می‌توانید هر آیتمی را با جنس چرمی پیدا کنید؛ شلوار، دامن، کت، ژاکت، کیف و کفش و حتی پیراهن‌های مجلسی. اگر به چرم‌های طبیعی علاقه دارید، خبر خوب این است که با خرید یک لباس چرمی اصل، تا سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید، اما اگر چرم مصنوعی مورد پسند شماست، تنوع بیشتری در خرید خواهید داشت. لباس‌هایی که ساخته شده از چرم مصنوعی هستند رنگ‌های متنوع زیادی هم دارند که می‌توانید طبق سلیقه‌تان آن‌ها را انتخاب کنید.

  • چگونه لباس چرمی بپوشیم؟

برای پوشیدن لباس چرمی اصلا نترسید زیرا لباس‌های چرمی به راحتی قابلیت ست شدن دارند و بدون تلاش زیادی ظاهر جذاب و منحصر به فردی به شما می‌دهند. شما می‌توانید یک شلوار چرم را به همراه یک بارانی بلند و یک جفت بوت بپوشید. همچنین با داشتن استایل مونوکروم چرمی و مشکی می‌توانید جذابیت زیادی را به استایل خود بدهید. اکسسوری‌های چرمی از جمله کیف، کفش و دستکش نیز همیشه باعث شیک‌تر شدن استایل شما می‌شوند. حتما از آن‌ها در استایل‌هایتان استفاده کنید.

۸. لباس‌های برش‌دار

لباس‌های برش‌دار به تازگی جز ترندها شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. برش‌ها روی لباس ممکن است روی قسمت پشت لباس، بغل لباس، یا روی گردن، یا روی شلوار به صورت زاپ باشد. فرقی نمی‌کند چند سالتان است. در هر صورت بهتر است که یک بار حتما این مدل لباس‌ها را امتحان کنید.

  • چگونه لباس‌های برش‌دار بپوشیم؟

شاید اگر همه‌ی لباس‌هایتان را برش‌دار انتخاب کنید، کمی بیش از اندازه به نظر برسد، اما می‌توانید یکی از آیتم‌های استایلتان را برش‌دار انتخاب کنید و با هایلایت کردن و برجسته کردن لباس‌هایتان، استایلی جذاب‌تر و چشم‌گیرتر داشته باشید.

۹. بافت

یکی دیگر از ترندهای جذاب امسال، بافت‌ها هستند. بلوز بافت و ژاکت‌های بافت از گزینه‌های اصلی برای داشتن استایلی جذاب خواهند بود. بافت‌ها بسیار متنوع هستند؛ برای مثال بافت ممکن است ریز بافت یا درشت بافت باشد. همچنین ممکن است ساده یا طرح‌دار باشد.

  • چگونه بافت بپوشیم؟

بهترین روش برای پوشیدن یک بلوز بافت، ترکیب کردن آن با یک شلوار جین است. برای تکمیل کردن این استایل هم می توانید یک جفت کتانی اسپرت با آن بپوشید و هم می‌توانید با پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند استایلتان را رسمی‌تر کنید.

حرف آخر

پاییز امسال پر از رنگ‌های متنوع و مدل‌های مختلف است و مدل‌های زیادی روز به روز در حال ترند شدن هستند. شما با انتخاب مدل مورد علاقه‌تان می‌توانید استایل جذابی برای خود ایجاد کنید و از ظاهرتان لذت بیشتری ببرید.

منابع: Instyle, Busbeestyle digistyle

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط